2 Aralık 2015 Çarşamba

Karnabahar Pizza (Cauliflower Pizza)



Pizza düşkünleri sizi buraya alalım :)Karnabahar sevmeyenlere bile sevdirecek,tabanında hamur olmadığı bile anlaşılmayacak harika bir tarifle karşınızdayım.Pizza yemeye bayılıyorsanız,hem sağlıklı hem pratik bir tarifle lezzetli bir pizza yapabilirsiniz.Hergün aynı kahvaltıdan sıkılanlar içinde harika bir alternatif olacak.





Malzemeler:(1 kişilik)

Tabanı için:

1/4 Karnabahar (Haşlanmış)
1 Yumurta
1/4 demet Dereotu
1 küçük diş Sarımsak
1 yemek kaşığı Yoğurt
Tuz
Karabiber
Kekik
Pul Biber



Üzerinin Sosu İçin:

1 küçük Domates veya 4 yemek kaşığı domates püresi
1 tatlı kaşığı salça
1/2 çay kaşığı kekik

Süslemek İçin:

Arzu ettiğiniz yeşillikler(Ben roka kullandım)
Salam,sosis veya sucuk (Tercih sizin)
Dilimlenmiş zeytin
Kaşar Peyniri
Mısır
Biber



Yapılışı:

  • Fırını 200 C'de ısıtalım ve tepsiye yağlı kağıt koyalım.
  • Taban için tüm malzemeleri rondodan geçirelim.
  • Yağlı kağıt üzerinde istediğimiz şekli verip üzeri kızarana kadar pişirelim.

  • (Ben düzgün bir şekli olması için kelepçeli kalıbın kelepçesini kullandım)
  • Üzerinin sosu içinde salçayı kaynar suyla birazcık açıp diğer tüm malzemeleri
  • ekleyip tabanın üzerine sürelim.
  • Ardından istediğimiz malzemelerle süsleyelim ve kaşarlar eriyene kadar fırınlayalım.(Ben roka,hindi füme,kaşar peyniri ve yeşil biber kullandım)
  • İlk sıcağı geçtiğinde servise hazırdır.Afiyet olsun!





0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dila In The Kitchen Template by Ipietoon Cute Blog Design