20 Şubat 2016 Cumartesi

Pepe Temalı Pasta Ve Kurabiyeler (Pepe Cake & Cookies)




Pepe'den herkese selamlar :) Bu tatlı mı tatlı pastayı en az pasta kadar tatlı ve çok yakışıklı bir beyefendinin 2. yaş kutlaması için hazırladım :)

                      

             

En keyif alarak yaptığım pastalardan biri oldu :) Özellikle süsleme kısmı çok eğlenceliydi.Her yerinde renk renk detayları olan pastalar her zaman bana daha çekici geliyor.




Dışı kadar içi de enfes bir pasta oldu.Özellikle çocukların favorisi olan kakaolu pandispanya arasında bitter ganaj kreması,muz,damla çikolata ve karamel kullandım.

       


                               

Pepe'yi pastada tek başına bırakmak olmazdı :) Kurabiyelerle bu eksik de tamamlandı :)



Diğer kurabiyeleri de doğum günü temasına uygun olarak balonlu ve isimli hazırladım.

                                    


Sizde özel günleriniz için sevdiklerinize anlamlı sürprizler hazırlamak isterseniz dilainthekitchen@gmail.com adresinden bana ulaşıp sipariş verebilirsiniz.Herkese mutlu günler :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dila In The Kitchen Template by Ipietoon Cute Blog Design