11 Ocak 2016 Pazartesi

Spiderman Temalı Pasta Ve Kurabiyeler (Spiderman Cake & Cookies)


Geçtiğimiz günlerde aldığım bir sipariş üzerine,doğum günü kutlaması için Spiderman temalı pasta ve kurabiyeler hazırladım :)



Bu tür siparişleri hazırlamaktan büyük keyif alıyorum :) Her ne kadar yorucu olsa da benden istenileni tam olarak,hayal edildiği şekilde üretmek benim için çok önemli.


Görüntüsü kadar lezzeti de önem verdiğim diğer bir nokta.Tam çocuklara hitap edecek bol çikolatalı bir pasta oldu.


Pandispanyasını kakaolu olarak hazırladığım bu pastanın iç harcında ise muz,damla çikolata ve karamel kullandım.Bitter çikolatalı ganaj kremasıyla da dolgusunu hazırladım.Ortaya mükemmel bir lezzet çıktı :)


Kurabiye kısmı elbette ki pasta hazırlamaktan daha yorucuydu :)


Ancak kurabiyeler pişerken eve yayılan tereyağı ve vanilya kokusu tüm yorgunluğa değerdi :) (Kurabiye tarifimi merak edenler buradan ulaşabilir.)


Sizde özel günleriniz için sevdiklerinize anlamlı sürprizler hazırlamak isterseniz dilainthekitchen@gmail.com adresinden bana ulaşıp sipariş verebilirsiniz.Herkese mutlu günler :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dila In The Kitchen Template by Ipietoon Cute Blog Design