26 Ocak 2016 Salı

Söz Kurabiyeleri


Geçtiğimiz hafta en yakın arkadaşım sözlendi :) Bende ona güzel bir hediye vermek istedim ve bu tatlı kurabiyeleri hazırladım :)



Herkesin çocukluğunu beraber geçirdiğini,araya ne kadar zaman ve mesafe girerse girsin asla kopmadığı,her zaman bıraktığı yerden devam edebildiği bir arkadaşı mutlaka vardır.İşte bu kurabiyelerin sahibi de benim için öyle biri. 




Daha küçüklükten hayalini kurduğumuz an gerçek oldu.Birbirimize hep "sözlenirken,nişanlanırken,evlenirken nolursa olsun hep yanında olacağım" diye söz vermiştik.Kendisi benden önce davrandı :) Umarım çook mutlu olurlar :)




Ben bu güzellikleri hazırlarken çok büyük keyif aldım :) Siz de özel günleriniz için böyle tatlı sürprizler isterseniz dilainthekitchen@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dila In The Kitchen Template by Ipietoon Cute Blog Design