28 Mart 2016 Pazartesi

Anneme Doğum Günü Pastası


Geçtiğimiz haftalarda bitanecik anneciğimin doğum günüydü.Bende ona verebileceğim en güzel hediyeyi vermek için bir pasta yaptım :)





Aslında geç kalınmış bir yazı ancak bu ara öylesine yoğunum ki çoğu şey için zor vakit bulabiliyorum.Muhtemelen bu yazıyı annem de okuyacak o yüzden buradan söylemek istediğim birkaç şey var;yıllardır her türlü inadıma katlanan (biraz inatçıyımdır :D) , her konuda bana destek olup arkamda olan, sonsuz emekleriyle beni bugünlere getiren ve sevgisini asla esirgemeyen en yakın dostum,sırdaşım,canım annem iyiki varsın :)




Aslında hayal ettiğim pasta tam olarak bu değildi.Malesef bir sürü aksilik üst üste geldi.Pastayı yaparken mikserim bozuldu,denemek istediğim tarifleri uyguladım ve miskersiz olduğumdan tam istediğim sonucu vermedi (macaron dışında).Tam içime sinen bir tarif olmadığından tarifini vermeyeceğim.En iyi yolun bildiğim yol olduğunu bir kez daha tecrübe etmiş oldum.Ama herşeye rağmen ortaya güzel bir pasta çıktı.



Bu pastayı yaparken soru yağmuruna tuttuğum sevgili arkadaşım sevgili Kübra'ya (harika bir blogu var) ve muhteşem kırmızı güllerimi bana temin eden canım arkadaşım Özge'ye kocaman teşekkürler :) 



Bu arada uzun süredir hayalini kurduğum bir düşünceyi can yoladaşım sevgilimin desteğiyle hayata geçirdik.Artık butik pasta ve kurabiye siparişleriniz için bana http://pastamgeldi.com'dan ulaşabilirsiniz :) Ayrıca facebook instagram ve twitterdan'da pastamgeldi adıyla bizi takip edebilirsiniz.Hepinizi bekliyorum :) Herkese mutlu günler!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dila In The Kitchen Template by Ipietoon Cute Blog Design